تربل ميكر
اهلا وسهلا بزوارنا الكرام نحمد لله على تمام الصحه والعافيه اذا اثار اعجابكم منتدانا تتشرف اسره منتدى تربل ميكر بان تكون عضو فعال معنا مع خالص الشكر.




 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  س .و .جس .و .ج  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الزائر يجب عليك التسجيل اولا لرؤيه المنتدى ومحتوياته ... لكى تتمكن من مشاهدة كافه المنتديات والمساهمه بها يجب عليك التسجيل اولا ... دمتم بخير جميعا واسعدنا تواجدكم معنا.اداره منتديات تربل ميكر.
اهلا وسهلا بكم معنا فى منتدى تربل ميكر نتمنى بقضاء وقت ممتع معنا
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فييييييييييييييييييييييييين !!!!!
الأحد يونيو 30, 2013 3:46 am من طرف ahmed

» كلمات تعبر عن مابداخلي
الجمعة سبتمبر 14, 2012 12:08 am من طرف the giant

» نسيانك صعب أكيد
الخميس سبتمبر 13, 2012 3:43 pm من طرف القناع الخفى

» وصايا لمــــــــــا بعد الفــــــــــــراق:(
الخميس سبتمبر 13, 2012 3:11 pm من طرف القناع الخفى

» من بين القلوب اخترت قلبك !!
الخميس سبتمبر 13, 2012 3:04 pm من طرف القناع الخفى

» لمن يريد ربح مال كثير باذن الله.
الإثنين أبريل 16, 2012 6:24 am من طرف الله أكبر

» فلسطينى ... انا اسمى فلسطينى.
الخميس سبتمبر 29, 2011 9:28 am من طرف meme caty

» اسهل وأقوى البرامج لفتح المواقع المحجوبه .. اخر اصدار
الأربعاء سبتمبر 28, 2011 10:08 pm من طرف امير_الاحزان

» معلومات عاامه ... هل تعلم؟؟؟
الأربعاء سبتمبر 28, 2011 4:57 am من طرف امير_الاحزان

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
دموع القمر
 
امير_الاحزان
 
القناع الخفى
 
عابرة سبيل
 
Mahmoud Mody
 
الجن راضى
 
the giant
 
اسير عينها
 
البرنسيسة ندى
 
lora
 
embed src="التوقيت
http://i3.tinypic.com/4bxpimp.gif"
لوحه الشرف لهذا السبوع
التبادل الاعلاني

شاطر | 
 

 الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
امير_الاحزان
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 2
ذكر العقرب عدد المساهمات : 723
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 28
الموقع : & فى قصرى ـــــــــ(بين اسوار احزانى )ـــــــ العالى&
المزاج المزاج : حالم

مُساهمةموضوع: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   الأحد مارس 20, 2011 2:54 am

لا حول ولا قوه الله بالله
والله الاشكال الى زى دى هى الى خلت البنات ياخدو فكره مش كويسه عن الشباب بس هنقول ايه على رأى المثل (الى يمشى ورا العيال السيس ميخلاش من ..........)هههههه ولا بلاش اكمل احسن هى مش ناقصه خربطه

عاوزكو تشوف الفيديو ده وتحكمو كويس وانا راضى بحكمكم انتو ؟؟؟


على فكره دى فئه صغيره من الرجاله الى حرام نقول عليهم اساسا رجاله بس هما فعلا موجودين فى العالم كله وانا بقول فئه بسيطه مش العموم علشان اولا انا منكم راجل وراجل اوى كمان وثانيا علشان محدش من الرجاله يزعل .
وعلى فكره صدقونى الواد ده رقاص... وعاوز مليون طلقه رصاص

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД





قد يتحول كل شىء ضدك !!!


ويبقى (الله) معك


فكن مع (الله)

يبقى كل شىء معك






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دموع القمر
اداريه
اداريه
avatar

رقم العضويه : 32
انثى السمك عدد المساهمات : 741
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 24
الموقع : قلب حبيبى
المزاج المزاج : مخنوقة اووووووووى

مُساهمةموضوع: رد: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   الأحد مارس 20, 2011 6:27 pm

ماشاء الله ماشاء الله جبتوا منين دة ههههههههههههههههه
فعلاا شى يكسف


ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД












كثيرون ظنوا أن في رحيلهم مأساتي.
ولكنهم لا يعلمون أني من الأصل
لم أسجل أسمائهم في كتاب حياتي!!

))


مابين ماضى مؤلم ........وحاضر
اشد الما ......... مازلت امضى
))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسير عينها
المدير العام
المدير العام
avatar

كيف تعرفت علينا : عضو
رقم العضويه : 88
ذكر الحمل عدد المساهمات : 139
تاريخ التسجيل : 16/03/2011
العمر : 29
المزاج المزاج : nice

مُساهمةموضوع: رد: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   الأحد مارس 20, 2011 7:18 pm

ي ساتر ي ساتر يقول الرسول صلى الله عليه وسلم من تشبه بقوم فهو منهم فدا مينفعش نقول عليه راجل استر يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير_الاحزان
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 2
ذكر العقرب عدد المساهمات : 723
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 28
الموقع : & فى قصرى ـــــــــ(بين اسوار احزانى )ـــــــ العالى&
المزاج المزاج : حالم

مُساهمةموضوع: رد: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   الأحد مارس 20, 2011 10:03 pm

دموع القمر كتب:
ماشاء الله ماشاء الله جبتوا منين دة ههههههههههههههههه
فعلاا شى يكسف


ههههههههه والله موجود منه كتير حنون وعادى ياقمر لو تحبى اجيبلك واحد ماشى كلو بحسابه معندناش مشاكل خالص ولو مش معاكى فلوس دلوقتى عادى بردو ممكن نقسطها هههههههه.

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД





قد يتحول كل شىء ضدك !!!


ويبقى (الله) معك


فكن مع (الله)

يبقى كل شىء معك






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير_الاحزان
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 2
ذكر العقرب عدد المساهمات : 723
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 28
الموقع : & فى قصرى ـــــــــ(بين اسوار احزانى )ـــــــ العالى&
المزاج المزاج : حالم

مُساهمةموضوع: رد: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   الأحد مارس 20, 2011 10:11 pm

اسير عينها كتب:
ي ساتر ي ساتر يقول الرسول صلى الله عليه وسلم من تشبه بقوم فهو منهم فدا مينفعش نقول عليه راجل استر يارب

صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم .نعم انه لجرم كبير اخى الغالى فتحى ولكن مثل هذه الناس لاتنظر الى عقاب الله بل تنظر الى غرائزها وشهواتها مهما ان تكون حلال او حرام .... اللهم تقبل منك اخى الكريم .اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك .

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД





قد يتحول كل شىء ضدك !!!


ويبقى (الله) معك


فكن مع (الله)

يبقى كل شىء معك






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the giant
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 1
ذكر الاسد عدد المساهمات : 144
تاريخ التسجيل : 06/03/2011
العمر : 30
الموقع : Site Beautiful Life
المزاج المزاج : the mood in the psychological comfort

مُساهمةموضوع: رد: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   الجمعة مارس 25, 2011 6:09 pm

[هههههههههههههه والنبى الواد دة عسل معندكشى منة واحد جسم حلو شوية وعادى عايز تزود فى السعر معاك بردوة وكمان مسلى احسن من مسرحية كوميدى اهو الواحد يشوفة يضحك اما بقى بالنسبة من الى انت بتقولة الى يمشى مع العيال السيس ممكن اكملك انا وانطرد عادى هية ياعم الى يمشى مع العيال السيس ما يخلاش من



Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Question Question Question Question






























الكراريس
ياريت تفهمنى غلط وتفهم انت الصح سلاموز lol!

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البرنسيسة ندى
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 3
انثى السرطان عدد المساهمات : 129
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 24
المزاج المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   السبت أبريل 09, 2011 12:40 pm

ده ايه ده ان شاء الله ههههههههههههه

اتنين فى واحد؟

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД


سأصمت

على امل ان يكون فى صمتى امل

صمتى

لن يكون ضعفا بل هو قوه لى

وهنا

سأقدم للصمت احترامى

صمت القلب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير_الاحزان
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 2
ذكر العقرب عدد المساهمات : 723
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 28
الموقع : & فى قصرى ـــــــــ(بين اسوار احزانى )ـــــــ العالى&
المزاج المزاج : حالم

مُساهمةموضوع: رد: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   السبت أبريل 09, 2011 6:26 pm

kimo كتب:
[هههههههههههههه والنبى الواد دة عسل معندكشى منة واحد جسم حلو شوية وعادى عايز تزود فى السعر معاك بردوة وكمان مسلى احسن من مسرحية كوميدى اهو الواحد يشوفة يضحك اما بقى بالنسبة من الى انت بتقولة الى يمشى مع العيال السيس ممكن اكملك انا وانطرد عادى هية ياعم الى يمشى مع العيال السيس ما يخلاش من



Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Question Question Question Question






























الكراريس
ياريت تفهمنى غلط وتفهم انت الصح سلاموز lol!


ههههههههههه وربنا انت عسل ياكيمو ومالو ياريس انت بس تأمرنى ومن غير فلوس خالص اى حد عاوز حاجه زى دى انا سداد ومش هندور كتير دول اكتر من الهم على القلب ههههههههه والله انا خايف منك انت كيمو ه .

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД





قد يتحول كل شىء ضدك !!!


ويبقى (الله) معك


فكن مع (الله)

يبقى كل شىء معك






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير_الاحزان
المدير العام
المدير العام
avatar

رقم العضويه : 2
ذكر العقرب عدد المساهمات : 723
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 28
الموقع : & فى قصرى ـــــــــ(بين اسوار احزانى )ـــــــ العالى&
المزاج المزاج : حالم

مُساهمةموضوع: رد: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   السبت أبريل 09, 2011 6:28 pm

البرنسيسة ندى كتب:
ده ايه ده ان شاء الله ههههههههههههه

اتنين فى واحد؟


ههههههههههههههههه والله دا مش اتنين فى واحد وبس دا تقدرى تقولى اتنين فى اتنين يدوكى ابعه او اتنين فى خمسه والحساب عندى ههه عادى كلو بيعدى وفى النهايه العينات دى الى بتودينا فى داهيه ههههههه ال ايه بيقولو عليه راجل والنبى عيب دا الكلمه نفسها خدت على خاطرها هههههههه .

ДдДдД ™°•.¸.•°°•.¸.•° ®».•:*¨`*:•._التوقــــــــيــــــــع.•:* ¨`*:•. «®°•.¸.•°°•.¸.• °™ДдДдД





قد يتحول كل شىء ضدك !!!


ويبقى (الله) معك


فكن مع (الله)

يبقى كل شىء معك






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لمسه دفا
تربل جديد
تربل جديد
avatar

كيف تعرفت علينا : صديق
رقم العضويه : 104
انثى الميزان عدد المساهمات : 31
تاريخ التسجيل : 23/04/2011
العمر : 26
المزاج المزاج : كوووووووول

مُساهمةموضوع: رد: الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..   الثلاثاء أبريل 26, 2011 11:38 am

هههههههههههههههه

قولولي ده فين وانا اوريكو في العجايب

هع

شئ مخزي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الله يكسفك هههههههه ... هى الاشكال دى الى خربطت الفرق بين الراجل والست..
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
تربل ميكر  :: القسم الثالث :: القسم الاجتماعى-
انتقل الى: